بعد از آن از سنگ وچوب، چرم را می توان به تیتر قدیمی ترین
نوشته شده توسط : علی پور

بعد از آن از سنگ وچوب، چرم را می توان به تیتر قدیمی ترین یاور بشر برشمرد .از مقطع های فراوان بدور چرم به عنوان پوششی برای آدم های اول بوده و هم حال هم میباشد . چرم کماکان از محبوبیت بالایی در میان بسیاری از جامعه ها جهانی برخوردار میباشد .
حالا چرا نباید از محصولات فوم (چرم مصنوعی) نباید به کارگیری کنیم؟ سال ها پیش از به وجود وارد شدن صنعت مد، برای تولید لباس و اسباب جانبی از چرم ارگانیک به کارگیری می‌شده است . این مورد در تمام عصرها و کلیه‌ی فرهنگ‌ها مشاهده میگردد . این کالا از تن انسان و همین طور از اقلام متعدد به نیکی حفظ مینماید . درضمن، چرم ماده‌ای سهل وآسان و بادوام میباشد .

امروزه گونه های گوناگونی از چرم در اختیار بشر قرار دارااست . افراد متعددی وقت ها خویش را با ایجاد تولیدات چرمی سپری می‌نمایند . هیچ محصولی با یک قطعه چرم دست دوز برابری نمی‌نماید .

کیف زنانه

حالا در پیش‌رو این پرسش که: چرا از تولید ها فوم (چرم مصنوعی) نباید به کارگیری کنیم؟ به توضیح دلایل به کار گیری این جنس میپردازیم .
فوم
هیچ خصوصیت و خط مش تنفسی برای پوستمان ندارد
بوی
خیر و خوبی نظیر چرم طبیعی ندارد( به علت اسثفاده از مواد شیمیایی و مواد کامل تصنعی و مصنوعی در فوم)
فوم
نظیر چرم ارگانیک استمرار ندارد (چرم استحکام فوق العاده بالایی داراست به طوری که با چرم می توان اتومبیل را بکسور کرد)
نمی تواند به عنوان لباس در دوران طولانی به کار گیری کرد زیرا خرقه پوشیدن آن به طور بی واسطه برای پوست زیان آور است .

فوم عایق عالی سوز و سرما در مقایسه با کت چرم فراهم نمی باشد .

پس از مدتی از در میان برود و به راحتی آسیب چشم است (چرم عمر فراوان طولانی داراست به طوری که یک کیف چرم ارگانیک را می توان برای یک سری سال به کار گیری کرد . همین طور کیف چرم می تواند برای انسان اعتبار داشته باشد در کنار استحکام ، ارتفاع عمر و اعتبار و جذابیتی که به همراه دارد .)

ظاهر فوم زیاد غیزطبیعی و تصنعی و مصنوعی می‌باشد .

عارضه ها
استفاده از محصولات فوم (چرم مصنوعی)
پوشیدن تولید تولید ها ایجاد فوم (چرم مصنوعی) برای زمان طولانی امن نیست, علی الخصوص در فصل گرما پوشیدن کفشهای ساخته شده از فوم بدلیل امکان وجود مواد مضر برای پوست پا مضر است و سبب مشکلات پوستی می شود .

نرمی آن نمی تواند به اندازه چرم گوسفندی باشد .

درخشندگی
آن نمی تواند بیشتر از چرم داشته باش، (مانند چرم Burnish)
نمی توان زیبایی طبیعی و زیبای را چرم را داشته باشد .

فوم خصوصیات الاستیکی زیاد محدود دارد .

راحتی پوشیدن تولیدها ساخته گردیده از فوم (چرم مصنوعی) زیاد کمتر هست .

در
فصل گرما پوشیدن کفشهای ساخته شده از فوم (چرم مصنوعی) بدلیل
امکان وجود مواد زیان آور برای پوست پا زیان آور است و سبب ساز مشکل ها پوستی می شود .

اما
سوال با اهمیت این می باشد که چرا واقعا باید از چرم (چرم طبیعی) به کارگیری کرد؟ اولا چرم جزو الیاف به طور کامل طبیعی می باشد .

همین طور که شما با پوست خود تعرق می نمایید حیوان‌ها هم تعرق می کنند پس می بضاعت و توان نتیجه گرفت چرم تهویه مضاعف نیکی دارد به خصوص در کفش و همین طور سبب جذب تعرق می شود . چرم را در ضخامت های مختلفی و برای کاربردهای متفاوت می توانید به کار گیری فرمائید .شما می توانید یک کیف پول فراوان قابل انعطاف بزی داشته باشید یا این که یک کیف پول گاوی محکم و سفت .

اگرچه که چرم گاوی را می توانایی مانند بزی نازک و قابل انعطاف کرد در ضمن چرم جزو کالاهای گران‌قیمت وبا قیمت به کار گیری می شود که شما می توانید ست های مختلفی را برای خود تنظیم کنید .

چرم استحکام فوق العاده بالایی دارااست به طوری که با چرم می بضاعت و توان ماشین را بکسور کرد . چرم در برابر حرارت بی واسطه آتش مقاوم می باشد و آتش نمی گیرد . چرم عمر زیاد طولانی داراست به طوری که یک کیف چرم را می توان برای یکسری سال به کار گیری کرد . همین طور کیف چرم می تواند برای انسان اعتبار داشته باشد در کنار استحکام ، ارتفاع قدمت و اعتبار و جذابیتی که به همراه دارد .

امروزه انواع گوناگونی از چرم در اختیار انسان قرار داراست . افراد زیادی تایم ها خویش را با ایجاد تولیدها چرمی سپری می‌کنند . هیچ محصولی با یک قطعه چرم دست دوز نمی تواند برابری نماید .





:: برچسب‌ها: کیف زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: